Moderní marketing : 4. evropské vydání /
Kniha shrnuje základní informace o jednotlivých koncepcích a postupech současného marketingu.
Další autoři: | Kotler, Philip, 1931- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2007
|
Vydání: | První vydání |
Témata: | |
Konspekt: | 658 37.016 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Dospělí
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav |
---|---|---|---|---|
420950164150 | 317009608094 | 339 | naučná literatura | Dostupné |